czwartek, 26 marca 2015

[Tag] poznaj mnie bliżej- Hayden


Dość dawno postanowiłam zrobić tag, abyście lepiej mnie poznali. Musieliście długo czekać na odpowiedzi przez mój czas, za co bardzo was przeprasza, ale już jestem.
Chcecie poznać odpowiedzi na pytania?
 Zapraszam do rozwinięcia. 
 
Po co były ten tag? 

Postanowiłam, że zrobię tag, abyście choć trochę mnie poznali, ponieważ w przeciwieństwie do innych ja nie piałam postu powitalnego, bo poco pisać o sobie jeśli nawet nie ma się pewności, że zostanie się na stałe ? Zabierałam się poprzedni post od kiedy tylko dowiedziałam się, że nie jestem już jako redktorka z okresem próbnym. W trakcie upływu od wtedy czasu nie miałam chwili aby dokończyć tamten post kiedy już się za to zabrałam to okazało się, że ktoś już taki umieścił więc czekałam i oto jestem :)
Teraz wracjąc do głównego tematu.
Skoro jestem już redaktorką,post wypadałoby abyście coś o mnie wiedzieli. W internecie na pewno znajdziecie coś na temat blogerki Hayden (mnie), ale większość będzie pewnie nie prawdą, a wy będzie mnie potem oceniać nie znając mojej osobowości.

O co dokładnie chodziło ? 
Pod ostatnim postem w komentarzach   mogliście zadawać mi tyle pytań ile chcecie i dotyczących czego  wasza dusza zapragnie.
Natomiast  ja napiszę nowy  post   wraz z  odpowiedziami na wasze pytania. 
Nie było żadnych ograniczeń co do ilości pytań i ich tematu, chce abyście wiedzieli o mnie to co was we mnie zastanawia. Pytanie wcale nie musiało być mądre, chcieliście coś wiedzieć-pisaliście.

Odpowiedzi

1.Jak masz na imię?
Nazywam się Hania.
2.Ile masz lat?
Mam 13, a od listopada je skończę i będę miała czternastkę :)
3.Gdzie mieszkasz?
Mieszkam w woj.Dolnośląskim małym mieście Lubań.
4.Skąd wziął się twój nick?
Szczerze to sama nie pamiętam, chciałam by było coś zaczynającego się na literę ,,H''  i tak powstał nick Hayden.
5.Jakie masz hobby zainteresowania?
Przede wszystkim muzyka, a głównie śpiew i gra na pianinie, a także taniec i przedmioty ścisłe, lubię także literaturę, a zwłaszcza jak sama coś napisze.
6. Grasz na jakichś instrumentach ? Jakich ?
Gram na pianinie, trochę na gitarze i flecie.
7.Dobrze się uczysz?
Tak.
8.Ulubiony przedmiot w szkole?
Matematyka, fizyka i muzyka. 9.Przedmiot którego najbardziej nie lubisz?
Zdecydowanie W-F.
10.Ulubiony kolor?
Jasny, pastelowy fiolet i mocno malinowy róż.
11.Jaki masz styl?
Kojarzycie styl Lu z 3 sezonu? To mój styl.
12.Imię twojej najlepszej przyjaciółki i dlaczego nią jest?
Nie mam (już) najlepszej przyjaciółki, ponieważ okazała się wredną i zakłamaną jędzą(nie nie przesadzam, cisną mi się na myśl gorsze słowa XD)
13.Masz rodzeństwo?
Tak posiadam młodszą siostrę
14.Jakie jest twoje największe marzenie? Wierzysz, że się spełni ?
Ja koncerty,  wielkie sceny, muzyka, śpiew i taniec oraz  fani. Wierzę, że kiedyś tak będzie i zostanę sławną piosenkarką.
15.Gdzie najbardziej chciałabyś pojechać?
Do Nowego Jorku, miasta które nigdy nie śpi.
16.Kogo najbardziej lubisz z " Violetty"?
Trudne pytanie, waham się pomiędzy Federico a Ludmiłą. Nie potrafię wybrać kogo lubię bardziej.
17.Jakich par w Violetcie nie lubisz i czemu ?
Nie lubię Diececessci, ponieważ wolałam Marcescę i zawsze chciałam aby Lara zaczęła chodzić do studio i była z Diego(Dielara).
18.Ulubiony sezon ? Dlaczego ?
Zdecydowanie sezon drugi. Uwielbiam go za to że wszystko jest w nim takie naturalne i ... Nie mogę znaleźć słowa, chyba  On Beat najlepiej oddaje to co chcę napisać.
19.Lubisz Mechi?
Uwielbiam ją. Mechistas 4-ever <3
20.Czy jest jakiś chłopak z obsady Violetty, na którego punkcie szalejesz ? Kto to ?
No pewnie Ruggero *_* On i jego  czekoladowe oczka, piękny głos i cały jest idealny :*
 21.Dlaczego właśnie blog o Violetcie ,a nie inny ?
Zapraszam do kolejnego pytania, które zawiera odpowiedź na to.
22.Jak dostałaś się na tego bloga?
Dobre pytanie powiem, że inaczej niż reszta, ponieważ początkowo wysyłałam zgłoszenie na V2P. Vilu4ever powiedziała mi, że się nie dostałam i zaproponowała ten blog,  aja go nawet  wtedy nie znałam. Długo się wahałam, aż w końcu uznałam że warto spróbować swoich sił, a to propozycja nie do odrzucenia.
23.Jak dowiedziałaś się o tym blogu ?
Zapraszam do poprzedniego  pytania :)
24.Na jakich blogach można cię jeszcze 'zobaczyć' ? Napiszesz coś o nich ?
It; s not an ilussion 
Blog z opowiadaniami. 

Graphics Hayden
Nazwa mówi sama za siebie ; Graphics-grafiki Hayden-mój nick. Tak jest to mój blog graficzny, na którym wykonuję różne prace nagłówki, sygnatury, ikonki, koloryzacje do gimpa(tzw.krzywe) oraz szablony dla znajomych. Nie jestem jakąś zaawansowaną graficzką jedynie osobą, której sprawia to przyjemność.
Chcesz   zobaczyć moje prace ? Ten blog jest dla ciebie idealny

Siento la música vibrar
Podobnie jak ten blog jest on z opowiadaniami. Jednak ma inną fabułę, lecz jest ona w jakiś sposób zbliżona do tej, na podstawie której pisze tutaj. 
Na razie blog jest w stanie zawieszenia, lecz niedługo to się zmieni.

Teraz blogi na których jestem jedną z redaktorek.
Są to blogi typowo z informacjami o wszystkim co powiązane z Disneyem, lecz na każdym z nich mam zupełnie inną funkcję.

Violetta 3 PL 
Nie ma co długo opowiadać, główną tematyką jest wszystko co powiązane z serialami Disneya, a głównie o serialu Violetta.
 Nie jestem  na nim typową osobą piszącą posty. Posiadam tam funkcję speca od szaty graficznej, czyli zajmuję się wyglądem bloga. Szablon, który na nim znajdziecie jest moją zasługą.

25.Jakie są twoje stosunki z redakcją? Kogo najbardziej chciałbyś poznać ?
Szczerze to jedynie z właścicielką pisałam w sprawie bloga, a tak to cała reszta redakcji jest dla mnie jedną wielką niewiadomą. Jednak najbardziej ciekawi mnie Ada Stoessel.
26.Za co kochasz Violettę? Co zawdzięczasz serialowi?
Za to, że łączy moje pasje, ale niestety nic wielkiego jej nie zawdzięczam, jedynie nabrałam trochę więcej  pewności siebie.
18.Ulubione piosenki z serialu?
Trudny wybór, chyba wszystkie. Nie lubi3
20.Ulubione pary z serialu?
Tylko Fedemiła i )jakby była) Dielara.

22.W którym sezonie styl Violi podobał ci się najbardziej? Dlaczego?
W drugim, wydaje mi się najmniej przesadzony. Trzeci to totalna porażka, a w ostatnim finałowym odcinku to kojarzyła mi się z Nicki Minaj,(chodzi o występ na koniec), a w pierwszym jak na mój gust  przesłodzony.
23.Czy masz kanał na yt ?Jeśli ta to podaj link i napiszesz co na nim zamieszczasz?
Mam kanał na You-Tube-ie. Zamieszczam na nim covery, lecz zabrałam się także za nagrywanie vlogów. Link-https://www.youtube.com/channel/UCs5xhsDdlbDtDdKvI9VRXnw
24.Do jakich fandomów należysz?
Jestem: Katy Cat, Swiftie, Ruggerostas,  Mechistas i Lodostas.
25.Czy zajmujesz się grafiką i szablonami ? Jeśli tak to na czym tworzysz?
Zajmuję się grafiką i tworzę tworzyłam na Photoshopie cs6 teraz jestem skazana na gimpa -.- Dlaczego? Bo rodzicie odinstalowali mi program i 'dostanę' go z powrotem jak będę milsza dla siostry i przestanę na nią krzyczeć, czyli jednym słowem ona może robić co chce, a ja nic nie mogę.
26. Z jaką dyscypliną sportową radzisz sobie najlepiej ?
Z bieganiem(krótkodystansowym) i skokiem w dal.
27. Bierzesz udział w zawodach? Jakich?
Tak biorę w sztafetach, przełajach i innych związanych z bieganiem, a także we skoku w dal.
28.Jedziesz na Violetta Live? Jeśli tak to gdzie na którą i jakie miejsca?
Niestety, ale nie :(
 29. Masz w planach kupienie Mariposy ?
Już zakipiałam wersję Deluxe(spoiler: spodziewajcie się recenzji)
30.Od jakiego czasu blogujesz?
Około 4-5 lat.
31.Ulubiona piosenka Lodo?
Trudno wybrać, lubię jej wszystkiej piosenki, a zwłaszcza z albumu Mariposa.
32.Chcesz jechać na LodoLive?
Tak i to bardzo

Nareszcie skończyłam uff. Dużo tego było i miałam dużo do przepisywanie, a kopiowanie pytań nie było możliwe, dalatego post aktualizuję tak późno. Mam nadzieję, że dowiedzieliście się wszytskiego czego chcieliście.
Macie jakieś pojedyncze pytania, na które nie odpowiedziałam ?Piszcie w komentarzach 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek