piątek, 20 marca 2015

[WYNIKI] Konkurs Komentuje-Motywuje-Zyskuje





Przepraszam za tak długie przeciąganie tego wszystkiego, ale miałam naprawdę dużo problemów i nadal mam, więc moja praca na blogu na razie ograniczy się tylko do administratora, ale spokojnie co jakiś czas jakiś post też dodam :) Dzisiaj przychodzę do Was z wynikami konkursu, w którym nagrody były bardzo kuszące!

Zapraszam do rozwinięcia!


Jak wiecie w konkursie najważniejsze było dla mnie mądre komentowanie postu, dlatego też wymyśliłam punkty za zdania, bo gdy ktoś napiszę po 1 zdaniu i wygra konkurs nie jest sprawiedliwy. Już od początku widziałam 2 osoby, które zasługują na wygraną i dotrwały one do końca!


Co było do wygrania?

1 miejsce


CAŁY KOMPLET PŁYT VIOLETTA SEZON 2 !


2 miejsce


VIOLETTA:KONCERT NA DVD!


Tych rzeczy recenzje możecie znaleźć tutaj (koncert) i tutaj (Violetta sezon 2)

ZWYCIĘZCY


A zwycięzcami w konkursie są 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

1 MIEJSCE - MAGDALENA GLEMA 2 MIEJSCE - KAMI V LOVERKA


GRATULUJĘ !

Na adres email redakcja.vilu4everpl@gmail.com musicie w ciągu 5 dni przesłać mi swój adres, w przeciwnym razie wyznaczam inną osobę. 

Chciałam zorganizować 2 edycję, ale póki co nie mam nagród, ale jak tylko się znajdą to konkursy będą :)

Jeszcze raz gratuluję !



3 komentarze :

  1. Dziękuję! Bardzo się cieszę :) Dane wyślę zaraz. Jakby co to z maila: kama123barszcz123@interia.pl. Piszę żeby nikt się pode mnie nie podszył :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak w ogóle to wezmę udział w drugiej edycji ;)
    Moze tym razem nagridą będą ksiązki, np. zestaw za kulisamj z drugiego sezonu. Albo zestaw ksiązek z trzeciego tych co się mają pojawić, np. Sekretnik 3, Sekrety i marzenia Violetty 3. Pomysły na prezenty i ozdoby, prasowanki, Wyraź siebie, piaskowe rysunki, bądź jakieś książki Zielonej Sowy.
    Jednaj to twoja decyzja. Już nie mogę sie doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwycięzcą! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek